​В Україні набирають популярність дизайнерські причепи-конструктори
20.03.2020

​В Україні набирають популярність дизайнерські причепи-конструктори

Ринок напівпричепів в Україні трансформується і розширюється. Аграрії відчули «смак» і вигоду власних зерновозів, і вже намічається тенденція, відповідно до якої, компанії все частіше починають замовляти напівпричепи-зерновози унікальною конфігурації, яка максимально відповідала б потребам господарства.


Як повідомляє AgroPravda.com (дійсно яскравим - див. фото) прикладом такого індивідуально підготовленого причепа став напівпричіп Bodex моделі KIS 3WA переданий на днях компанією АМАКО в Одеську область - фермерському господарству «Прогрес-Агро».

Спочатку розповімо про зовнішній дизайн техніки. З'явився він неспроста: замовник - Михайло Лазаренко - є керівником і власником господарства «Прогрес-Агро», «Балтської швейної фабрики», підприємства громадського харчування, займається розведенням коней, підтримує обласний телеканал. І дизайн нового напівпричепа повинен був відобразити напрямки діяльності.

ФГ «Прогрес-Агро» - господарство неабияке: на його полях вирощують широкий спектр культур - від люцерни до тритикале, в наявності сотні гектар насіннєвих посівів, і т.п. У різні роки господарство було визнано «Кращим фермерським господарством України», отримувало грамоти та подарунки від Міністерства аграрної політики, стало переможцем в номінаціях Всеукраїнського конкурсу-виставки «Кращий вітчизняний товар року» і т.п.

І тому керівник прийняв рішення, що господарство гідно «дизайнерського» напівпричепа.



заЗа роботу взялася компанія АМАКО, офіційний дилер в Україні напівпричепів Bodex. Як відзначили в компанії, АМАКО вже з десяток років займається напівпричепами для перевезення зерна, фахівцями накопичений чималий досвід, і коли виникає необхідність запропонувати клієнту індивідуальну комплектацію - це не складає зайвих проблем. У компанії можуть реалізувати навіть самі специфічні запити клієнтів.

В даному випадку, напівпричіп, крім яскравого дизайну, отримав

• Сталеву раму, в посиленому виконанні

• Алюмінієвий кузов, місткістю 55 м3 з потовщеним днищем

• Осі SAF-Holland Intra Disc + Integral, посиленою версії CD

• Гідравлічний циліндр Binotto;

• Шини 385/65 R22.5 GOODYEAR KMAX T;

• Власна вага напівпричепа 7200 кг.




Відзначимо, це не єдиний «дизайнерський» причіп з індивідуальними характеристиками, реалізований АМАКО. Але про них ми розповімо в наших наступних матеріалах.

Як розповіли в АМАКО, якщо для роботи в господарстві потрібно напівпричіп вище або нижче звичайних розмірів, коротше або довше; зі стандартними або посиленими осями, ресорами; дисковими або барабанними гальмами - все це під силу реалізувати фахівцям компанії.

Для цього звертайтеся: +380504176917