В Україні дебютував новий IVECO S-Way
19.08.2020

В Україні дебютував новий IVECO S-Way

У Києві пройшла прем'єра нового флагмана IVECO S-Way, який відкриває не просто нове покоління модельного ряду італійського бренду. S-Way відкриває покоління цифрових вантажівок, які незабаром замінять весь модельний ряд IVECO. Тому інтерес до цієї новинки був величезний. Побував на прем'єрі і кореспондент AUTO-Consulting і з'ясував всі подробиці.



Отже, новий IVECO S-Way - це повністю нова вантажівка, в якому IVECO постаралася реалізувати всі свої попередні напрацювання в магістральних тягачах, плюс постаралася використати головні плюси своїх конкурентів.

У IVECO-S-Way повністю нова простора кабіна, яка може бути в 3-х виконаннях. До Києва прибули лише версії з високою кабіною.



Тягач довго і ретельно продували в аеродинамічній трубі, щоб домогтися мінімальних значень опору повітря. З цією метою з'явилися «кишені» в бамперах, які правильно направляють повітряний потік. Не дивлячись на те, що кабіна стала ширше, вдалося на 4% знизити витрату палива тільки за рахунок відпрацьованої аеродинаміки.

Один з головних пріоритетів при створенні S-Way був комфорт для водіїв. Кабіна всередині має висоту понад 2 м, стали ширше спальні місця, пасажирське місце може повертатися на 90 градусів. З'явилося безліч місць для зберігання речей, а збоку вантажівки тепер не 2 ящиків для речей, а цілих чотири.



В IVECO не стали йти на радикальну зміну інтер'єру і не перейшли на тач-дисплеї, як в новому Mercedes-Benz Actros, а вирішили залишити класичний інтер'єр. Тут навіть «ручник» ще традиційний, а управління режимами КПП винесли панель за допомогою кнопок. Так зручніше і звичніше, особливо на швидкості. Немає тут і камер заднього виду замість дзеркал, хоча така опція анонсувалася при дебюті S-Way рік тому. Але досвід експлуатації нового Actros показав, що відмовлятися від традиційних дзеркал поки ще зарано.



Цифровий прорив S-Way зробив в мобільному додатку MyIVECO, за допомогою якого можна запустити двигун, включити автономний кондиціонер або відкривати вікна. Природно, під час стоянки. Тепер не потрібно тягнутися до кнопок, щоб вимкнути світло в кабіні, або відрегулювати швидкість обдування «автономки» - все це можна зробити за допомогою власного смартфона.

В добавок, додаток веде статистику по витраті палива, по простоїв і містить багато, багато іншої корисної інформації. До того ж, власник вантажівки теж може стежити за показниками його роботи, а інформація з датчиків S-Way передається до відділу діагностики IVECO. У разі критичних показників, диспетчер зв'яжеться з водієм і порекомендує його терміново заїхати на найближчий сервіс. Спеціально для таких екстрених візитів, дилери IVECO будуть тримати одне вільне місце. Такий превентивний підхід повинен дати помітну перевагу в надійності, адже сервіс буде проведено ще до появи проблеми, а не після неї.



S-Way буде доступний з 9,11 і 13-літровими двигунами. До речі, норми Євро-6d IVECO вдалося досягти без системи EGR, яку використовують інші виробники. Стартує «лінійка» силових агрегатів з 9-літрового 330 к.с., але найбільш ходовими будуть 11-літрові мотори Cursor 420, 460 і 480 к.с. Є в арсеналі IVECO і 13-літрові 510 і 570 к.с. Коробки - «автомати» ZF або Allison.

S-Way отримав і безліч електронних помічників водія: адаптивний круїз-контроль, стеження за розміткою, система екстреного гальмування brake assist.



Залишилося тільки сказати про ціни. Стартує S-Way з 75 тис. Євро, але за реальний укомплектований тягач з високою кабіною і двигуном 460 к.с. доведеться викласти близько 100 тис. євро. Головним конкурентом в Україні IVECO бачать MAN і навіть презентацію провели прямо під офісом українського дистриб'ютора німецької компанії.

Перший же IVECO S-Way в Україні вже знайшов свого покупця. Їм стала компанія ICE Logistics, в автопарку якої вже є кілька Stralis. Однак S-Way був обраний зовсім не за звичкою, а в результаті ретельного прорахунку. Як повідомив директор ICE Logistics, їх тягач S-Way 460 вдалося зробити на 400 кг легше, ніж у інших брендів. В результаті, фура може за 1 ходку везти реальних 25 т вантажу і вписуватися в норматив. А це - вже значну конкурентну перевагу.