Самоскид IVECO Trakker із кузовом для сільськогосподарських робіт
16.08.2021

Самоскид IVECO Trakker із кузовом для сільськогосподарських робіт

Нещодавно одне із визначних сільськогосподарських підприємств Чернігівської області отримало новий вантажний автомобіль IVECO Trakker AD380T41. Його особливістю є кузов із незвичною ємністю у 24.7 м3.

Хочеться пригадати, із чого все почалося: у компанії АМАКО отримали запит на самоскид, головною особливістю якого була б універсальність. Ця вантажівка мала би перевозити зернові культури від зернозбирального комбайну до елеватору, у сезон заготівлі кормів — перевозити силос, а також іноді мати можливість перевозити залізобетонні плити перекриття завдовжки 6 метрів.

Тоді ми в кооперації із нашим партнером — компанією POLYCAR, що спеціалізується на виробництві кузовного обладнання та спецтехніки — розробили проєкт кузову, що міг би відповідати всім побажанням та потребам замовника. Після кількох спроб методом комп’ютерного моделювання було визначено його найоптимальніші геометричні розміри та пропорції для отримання найкращої міцності та жорсткості конструкції. Як результат, отримали самоскидний кузов із розмірами 6100х2300х1760 мм та ефективним робочим об’ємом 24,7м3. Це дає змогу за один рейс перевезти до 18 тон вантажу. Він оснащений захисним тентом та відповідним освітлювальним обладнанням.

Цей потужний кузов було змонтовано на найміцніше 3-вісне шасі з номенклатури IVECO Trakker, а саме IVECO Trakker AD380T41, що має таке особливості та характеристики комплектації:

  • Колісна формула 6х4 та колісна база 4200 мм
  • Двигун IVECO Cursor 13 потужністю 410 к.с. та 2100 Нм крутного моменту;
  • Механічна КПП, 16-ступенева, синхронізована, виробництва ZF;
  • Посилена підвіска, на передній вісі параболічна 3-листова, що розрахована на 9 тонн, та 13-листова напівеліптичного типу позаду, що витримує до 32 тон на задній тандемний візок;
  • Стабілізатори поперечної стійкості теж посилені, адже передній має діаметр 50 мм, а 2 задніх — діаметром 60 мм, що дає змогу самоскиду мати кращу стабільність на поворотах чи за активного маневрування;
  • Блокування міжосьового та міжколісних диференціалів задніх вісей, що дає змогу проїжджати навіть найбільш нестабільними ґрунтами;
  • Повністю сталевий 3-секційний бампер доповнює сталевий захист для радіатора та піддону двигуна;
  • Металевий захист для передніх фар, які оснащені денними ходовими LED-вогнями;
  • Шасі адаптовано для роботи із причепом, тобто має посилену задню поперечину рами, встановлено причіпний пристрій Rockinger, а також наявні пневматичні та електричні роз’єми для повного приєднання причепа.

Стандартний гарантійний період на шасі — 1 рік повністю на весь автомобіль, а також ще додатковий рік на силову лінію шасі.