На виставці Агро-2020 компанія АМАКО представила цілий перелік комерційної техніки IVECO, який може задовольнити потреби будь-якого аграрного підприємства України, повідомляє agronews.ua.
Було представлено унікальний легкий самоскид на базі шасі IVECO Daily у виконанні з дворядною кабіною та із приводом 4*4.
Знизу встановлені потужні щитки, які захищають КПП і мости.Самоскид укомплектований потужнішим 3-літровим турбодизелем на 180 к.с. і автоматичною КПП.
Також хочеться відмітити комфортабельність салону, який був укомплектований більшістю опцій. Він має подвоєну кабіну із 7 місцями, а також клімат контроль. Самоскидна платформа є довжиною 3 метри і має функцію розвантаження на 3 різні сторони.
«Особливістю його є те, що він має абсолютно повний привід із розподіленням крутного моменту 33% на передню вісь і 67% на задню, але в то й же час для ще більшої прохідності має 3 блокування диференціала: блокування міжосьових та міжколісних диференціалів. Це дозволить нашим аграріям заїжджати далі, аніж вони можуть собі уявити», – наголосив Олег Боднар, керівник відділу продажу комерційної техніки компанії АМАКО.
Серед продуктів компанії AMAKO є напівпричепи марки BODEX. Дані напівпричепи відрізняється тим, що вони адаптовані під використання в українських умовах.
Верхня частина зроблена з найлегшого для такого типу перевезень матеріалу – алюмінію. Щодо нижньої частини, то сама рама є стальною і витримує всі навантаження та ударні експлуатаційні нюанси доріг України. Таким чином напівпричіп легший, ніж стального виробництва.
«Наші аграрні підприємства можуть перевозити завжди на 2 тони більше. Тобто в цьому напівпричепі при адаптації з правильним тягачем можна перевозити до 25 тон корисного вантажу: зерна, соняшника кукурудзи, тощо», – коментує він.
Також серед модельної лінійки IVECO є тяжкі вантажівки IVECO STRALIS та IVECO TRAKKER.
«Ми демонструємо сідловий магістральний тягач IVECO STRALIS. Це чудове поєднання у тому балансі, щоб машина везла якомога більше вантажу і в той же час споживала якомога менше палива. Чудова бізнес одиниця!», – розповідає Олег Боднар.
Тягач IVECO STRALIS відрізняється тим, що повністю адаптований під аграрну роботу. Має стальний бампер трьохсекційний, потовщену раму, збільшені шини та більший кліренс. В той же час його двигун є з технологією впорскування пального насос-форсунка. Тобто він не такий примхливий до якості пального, яке споживається на підприємстві.
Компанія АМАКО презентувала ще одну цікавинку на ринку – тягач з пробігом від OK Trucks, який продається в Україні. Ця машина має повну офіційну історію: від моменту виходу із заводу до моменту прибуття в Україну.
«В середньому такі тягачі вже мають свій вік від 3 до 5 років експлуатації. Це означає, що машина може ще проїжджати до 500-600 тисяч, без втручання в ремонт двигуна, тощо. А вартість її втричі менша за нову вантажівку. Ця машина може бути класною бізнес одиницею в автопарку будь-якого аграрного підприємства і не тільки аграрного!», – наголосив керівник відділу продажу комерційної техніки компанії АМАКО.
Найближчим часом компанія AMAKO завершує будівництво нового авторизованого сервісного центру IVECO. І відповідно зможе надати своїм клієнтам якісне обслуговування на ще значно вищому рівні. Запрошуємо всіх до співпраці з компанією AMAKO.
Джерело: agronews.ua.